Frakt & leverans

Vi levererar varorna till den angivna leveransadressen vid beställningstillfället.

Meddela oss i förväg om du har några speciella leveranskrav – det kan göra att leveranstiden förlängs. Detta leveransalternativ ska endast väljas i de fall ni har bemanning på angiven leveransadress helgfri vardag 08:00 – 17:00 utan undantag. Ingen förhandsavisering sker i normalfallet. Vi debiterar alla tillkommande avgifter vid leveranshinder.

Vänligen observera att det är viktigt att ni tar emot beställningen och inte låter paketet gå tillbaka som outlöst. Konsument kommer att debiteras alla kostnader för returfrakt och hantering, minst 369 kr inkl. moms för outlösta/ej mottaget paket.

Vid felleverans har du skyldighet att meddela oss samt skicka tillbaka den felskickade varan om inget annat anges.

Anmäla fraktskada

Ibland kan skador uppstå under transporten. Om detta inträffar, vänligen anmäl det så snart som möjligt. Ta först bilder på emballaget (invändigt och utvändigt) och kontakta oss på hej@skanea.se med bilderna och en beskrivning av vad som har hänt. Vi hjälper dig sedan vidare på bästa sätt.